onsdag den 17. december 2014

Ja tak til skoleuniformer

I dag er der rigtig mange børn i folkeskolen, der bliver drillet pga. deres tøj, fordi det ikke lige er det som ligger aller øverst i moderækken.
 Hvis nu alle gik i det helt samme tøj, er der jo ingen børn, der bliver drillet. (Pga. deres tøj) Jeg ved, at alle forældrer ikke vil have, at deres børn bliver drillet i skolen. Prøv nu at tænke hvis nu det var jeres børn, der bliver drillet, fordi at de ikke har tøj, der er populært. Bliver dine børn drillet pga. deres tøj?
 Mange børn vil nu nok helst sige nej tak til skoleuniformer, men det er fordi de altid er grimme, men det er der en løsning på. Dem der ikke er tilfredse, kan jo altid bare pynte dem lidt. En pige som mig, der hele tiden går i pink og meget farverigt tøj, kan jo putte noget pink pynt på. På den måde er der ingen der bliver drillet, og folk kan udtrykke sig ved hjælp af pynten.
 Jeg synes at uniformerne skal komme til vores skole. Og hvad så hvis det koster lidt. Forældrene vil nok hellere betale, end at høre at deres børn bliver drillet i skolen. Er det ikke rigtigt?
 Jeg synes at de skal skaffes, fordi så glemmer ingen børn idrætstøjet. Sammen med skoleuniformer er der jo også idrætstøj.
Jeg synes at der skal komme skoleuniformer til bagterpskolen.

Kh. Cecilie V.S.

3 kommentarer:

  1. Rigtig godt indlæg jeg kan 100% godt se hvad du mener

    SvarSlet
  2. Hej Cecilie.
    Jeg er helt enig med dig i det, men jeg er næsten sikker på at der er mange børn og unge som vil være imod det.
    Hilsen Ellen.

    SvarSlet
  3. Helt enig, det er forfærdeligt så meget folk kan gå så meget op i tøj nu om dage, rigtig god tekst

    SvarSlet