onsdag den 13. august 2014

Min sommerferie

I min sommer ferie har jeg været i sommerhus mange gange, Vores sommerhus ligger omkring 100 meter fra vandet. Da vi havde været der i et par dage sagde min mor vi skulle til øster Hurup open air
En slags koncert med Basim, Liga og mange andre, det var mega fedt de fleste dag af sommerferien var jeg hjemme og se fjernsyn og spillede pc og PlayStation. Jeg var også sammen med Tobias vi var i mit badebassin  vi spillede meget Fifa 14 sammen. Jeg var også til Dronninglund cup (en håndbold cup)  sammen med Christoffer det var fedt. Det var så min ferie vi ses

7 kommentarer:

  1. Lækkert at du kun skulle gå 100m for at komme ned til vandet . Håber ikke det var for koldt;)

    SvarSlet
  2. Det lyder mega fedt ville ønske det var mig :D

    SvarSlet
  3. Det lyder mega sjovt og har også spillet meget fifa 14

    SvarSlet