onsdag den 13. august 2014

Min sommerferie

Min sommer startede med at jeg skulle ned til min far i Kolding. Der havde vi en rigtig hyggelig uge hjemme. Vi var meget ude i haven, vi besøgte familien, jeg var sammen med min bedste veninde og nogle andre piger fra min gamle klasse. Men så var ugen kommet hvor mig, min storesøster, min bonusmor Lisbeth og min far skulle til Lesbos. Vi stod op kl. Fire om natten, og kørte fra Kolding til Århus lufthavn. Så tog vi med flyet på tre en halv time direkte til Lesbos en græsk ø. Så tog vi med en bus hen til vores hotel. Så fik vi frokost, fandt vores værelse og pakkede ud. Lige den dag lavede vi ikke så meget. Vi så os mest omkring på hotellet, og drak sodavand. Men næste dag tog vi ud til en strand der hen Anaxos. Der var vi ude at snorkle. Og vi fik tzatziki og brød at spise. Om aftenen tog vi hen til en by nær vores hotel, og gik rundt i gaderne. Der var mange hjemløse katte der. Mig og min storesøster kælede med dem alle sammen. Vi kiggede også lige hurtigt ind i en græsk kirke. Alle var i fint tøj. Resten af ugen på Lesbos var vi på flere strande, red en tre timers lang tur på æselryg, spiste lækker græsk mad og vi lejede også to scootere i to dage hvor mig og min storesøster, sad bagpå. Men på et tidspunkt fik vi også selv lov at, køre. Vi besøgte en masse byer og en skildpaddedam. Det var rigtig sjovt, at være på hotellet især når der var VM fodboldkamp. Så var der en sjov stemning. Men lige pludselig var ugen gået, og vi skulle hjem med fly igen. Da vi kom helt hjem, fik mig og min storesøster en kæmpe pizza. Vi trængte til jungfood. Det var så min sommerferie. Venlig hilsen Juliane.

5 kommentarer:

  1. Havde æslet sadel på eller sad i bare på æslets ryg?

    SvarSlet
  2. Den havde godt nok en sadel på men en mærkelig en. Jeg kan garantere jer for at det var en af mine bedste ferier nogensinde!!!

    SvarSlet