onsdag den 13. august 2014

Min sommerferie

I min sommerferie har jeg været i London. Jeg var der sammen med mine forældre og to storebrødre. Vi var der i fire dage. Det var en helt fantastisk tur, som jeg aldrig vil glemme.

Den første dag så vi en helt masse ting bla. Buckingham Palads, London Eye, Big Ben, Tower bridge og Themsen. Alle tingene var rigtig flotte, men London Eye var især flot. Det er et kæmpe stort pariserhjul, hvor vognene er lavet ud af glas. Vi var ikke oppe i det, fordi der var omkring tre timers kø.

Den anden dag så vi Først Emirates Stadium, som tilhører Arsenal FC. Vi var på rundvisning og så derfor næsten det hele af stadionet. Vi så ikke en kamp, men vi fik lov til at sidde på en af tilskuerrækkerne, som var en del af rundvisningen. Det er virkelig en god oplevelse.

Om eftermiddagen på anden dag var vi på Madame Tussauds. Det er et voksmuseum, hvor de kendte er blevet lavet af voks. Man kan gå helt tæt på dem og tage billeder. Jeg så bla. Michael Jackson, Justin Bieber, Usain Bolt, Julia Roberts, David Beckham og Victoria Beckham. Så det var en rigtig sjov oplevelse.

På den tredje dag så vi Stamford Bridge, som tilhører Chelsea FC. Vi så det kun udefra, og bagefter tog vi et kig i shoppen.

Dagen efter tog vi hjem. Det var en helt fantastisk oplevelse.

2 kommentarer:

  1. Det lyder fantastisk:-) jeg skulle også have været i London i sommerferien, men det blev aflyst:-(

    SvarSlet