onsdag den 13. august 2014

Min sommerferie

I min sommer ferie har jeg lavet rigtig meget. Men jeg vil skrive om Læsø fordi det var en fantastisk oplevelse og det blev endu bedere fordi jeg cyklede rundt på hele øen. Jeg var der sammen med min far, mor og søster.

Den første dag (jeg var der i tre dage) ankom  med Læsø færgen, jeg steg af i vesterø havn. Jeg kom ved aftenstid. Jeg spiste på et fint badehotel, kaldet strandgaarden. Bagefter skulle jeg cykle ca. 7 km. hen til det hotel jeg skulle være på. Jeg skulle være på noget kaldet gammelgaard, det ligger lidt udenfor Byrum. Resten af aftnen gik med at pakke ud.

Den anden dag var jeg på jomfruhummerfestival, der var et stykke at cykle, især fordi jeg havde det virkelig dårligt. Da jeg var der henne spiste jeg en lækker frokost. Jeg gik rundt i næsten hele Østerby og så på alle de ting der var stillet frem fordi der var festival.

Den sidste dag var jeg på Læsø saltsyderi. Der fik jeg et hurtigt kursus i hvordan det fungere, det var rigtig sjovt. Jeg var også i storhaven det er der de laver Læsø is. Ved aftenstid skulle jeg hjem. Det var en rigtig god tur.


4 kommentarer: