onsdag den 13. august 2014

Min sommerferie

Hej. I min sommerferie, har jeg været i Skagen, og der en slagt festival. Så der var live musik overalt. jeg tror det var nogle nordmænd i en bar, der danse og sang med, ham der sang i den bar, vi sad overfor. Der så jeg også den største båd, jeg tror at der var mindst 4 etager. 

En dag tog min og min mor ud og tog en masse billeder af, Hjørring bjerge, Børglund kloster, o.s.v.
Jeg tog ca. 100 billeder. Bagefter tog vi ud til min mormor og morfar og hygge med kage og Mariekis med chokolade. 

En dag var mig og Lærke i Fårup sommerland, og vi prøvede en masse ting. Bagefter tog vi i biografen og så "bad neighbours" det var mega hyggeligt.

Alle de andre dage hvor jeg ikke skulle noget, var jeg der hjemme og så film på Netflix, eller også lege jeg med mine hunde. 


2 kommentarer:

  1. Lyder som en god sommerferie

    SvarSlet
  2. Mega hyggelig sommerferie. Det var mega hyggeligt at være i Fårup og bagefter i biografen.:-D
    Mvh Lærke

    SvarSlet