onsdag den 13. august 2014

min sommerferie

  i min sommerferie har jeg været aabro camping det ligger i Tversted, vi bor på granvej vi har lånt min far og mors camping vogn og vi skal ligge i camping vogn i ca en uge. En dag gik vi ned til tversted strand og der fik vi en is ved det blå is hus det er mega godt det guf de laver der syntes jeg. Der er  mange ting man kan lave fx. Minigolf, fodbold, legaland, vandland, i vandlandet er der en rutschebane og en swimmingpool til små og store børn og det er et rigtigt godt vandland syntes jeg.



           
Uge 31 var jeg nede ved min bedste mor og bedste far og spise vi fik krabbesalat og så der vi var færdige ville jeg ud og køre på mit tricks løbehjul  og lave tricks så ville jeg hoppe ned fra en kant sten og så slog jeg min ryg så mig og min far kørte og på hjørring sygehus og de sagde at jeg havde fået et slag på min ryg så jeg skulde holde min ryg i ro

Ingen kommentarer:

Send en kommentar