onsdag den 13. august 2014

Min sommerferie

Hejsa. Nu vil jeg fortælle lidt om, hvad jeg har lavet i min sommerferie...

I uge 30 var der Dana Cup. Jeg spillede selv. Jeg spillede for Fortuna. Vi spillede 5 kampe ialt. Jeg havde os fødselsdag i uge 30. Det havde jeg om torsdagen, der blev jeg 12 år. Vi spillede en kamp om formiddagen, som var 1/8 finalen, som blev spillet mod SHI 2. Den vandt vi 3-1, fordi vi vandt og jeg havde fødselsdag gav jeg slush ice til hele holdet. Vi spillede semifinalen om aften, hvor vi tabte 1-0 til Tårs. Det var mega trælst. Men det var en mega hyggelig og varm uge med nogle fantastiske holdkammerater. 
Om søndagen i uge 30 holdt jeg fødselsdag for hele familien. Jeg fik i gave: en ny cykel, Boyd Lotion, en t-shirt og penge. 

I uge 32 tog min familie og min farmor og farfar til København i en uge. Vi boede i en lejelighed som min farfar havde lejet. Vi var på kanalrundfart, hvor vi så: den lillehavfrue, operahuset, Christiansborg og Den sorte diamant. Det var en hyggelig lille tur, som tog 1 time. Vi var også i Tivoli. Der prøvede min søster og jeg en masse forskellige karruseller. Den sjoveste jeg prøvede var fritfald, som er 58 m. Den var mega sjov. Det var lidt om tur i København.

Det var så lidt om min sommerferie. Håber i kunne lide mit indlæg.

Hilsen Lærke.


2 kommentarer: