onsdag den 13. august 2014

Min sommerferie

I min sommerferie var jeg i Italien i en by ved navn carole der ligger tæt på Venedig  derfor sejlede mig, min mor og far, mormor og morfar en dag ind i en af Venedigs mange kanaler. Byens små gader vrimlede med liv. Vi så Peterskirken, huset hvor kassanova har boet og vi sejlede under noget der hedder sukkenesbro , det hedder sådan fordi fangerne i fangekæleren under broen sad og sukkede under de værst tænkelige forhold.
Da vi skulle hjem til carole igen sejlede vi med en taxabåd ud af byen.

Vi skulle være i Italien  i en uge og på sidste dagen, gik vi ned i den hyggelige by tæt på hvor vi bode, der købte jeg en taske jeg længe har ønsket mig til en rimelig pris.
Tak forde i ville læse om min ferie. Mvh. Emilie

,

1 kommentar:

  1. Gid det var mig, der har været i Venedig! :-) Det lyder ihvertfald som en dejlig ferie!

    Mvh Sofie

    SvarSlet