fredag den 3. oktober 2014

Kannibalen


Bogen handler om 2 børn og en mor flytter ind i en lejlighed. De 2 børn hed Nina og Bo, og Bo  plejer hele tiden at skræmme Nina. Nina har højde skræk og de har en altan så hun kommer aldrig der ud.
De har 3 naboer den første var endame som hed Harriet, den anden hed Arthur, den sidste hed Frede.
Ejern af bygningen sagde at de havde fundet nogle rester af et menneske i en container. En dag skulle Frede på ferie i par dage men så...


Person mening


Jeg kunne godt lide Nina fordi hun er modig og tænker hurtigt

Jeg kunne ikke lide Harriet fordi hun havde en kiste med og hun sagde at ingen skal kigge i den

Jeg blev overrasket over at der var rester af et menneske i en container fordi der plejer ikke at være rester af et menneske i en container

Nej den mindede mig ikke om noget

Jeg ville ønske at moren var hjemme hele tiden

Sprog

Smilede ondskabsfuldt.

Hun gispede og troede, hendes hjerte holdt op med at slå.

I det samme fyldtes hendes øjne af tårer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar