torsdag den 2. oktober 2014

Kanibalen

Kannibalen

kannibalen halder om en Nina og Bo der flytter ind i en ny leglighed
over hør at der er en kannibal i bygningen



Nina sov dårligt den nat. I drømmen kom Harriet efter hende med en jernspade løftet over hovedet. Hun skulle lige til at slå. Nina beskyttede hovedet med armen, mens hun snublende prøvede Nina at løbe væk. Men Harriet halede ind på hende, og vidste, at hun ville blive indhentet. Lige i det sekund Harriet huggede til, vågnede Nina med hamrende hjerte med dunkende plus stod Nina op, listede ud i gangen og tog i håndtaget. Døren var heldigvis låst. Da de sad og spiste aftensmad, ringede det på. Moderen gik ud for at lukkede. Bo Nina blev siddende og lyttede. Der lød fremmede stemmer og deres mors lød bekymret. "må vi komme ind?" spurgte en mandsstemme. De hørte deres mor invitere de fremmede indenfor.


Sprog.


1. Der var mange børn der ude. Piger og drenge, som legede og anede fred og ingen fare. Endnu.

2. Værelset var fuldt af æsker, en kurv, lamper, et par knaldgule gummistøvler, vintertøj, en stor rulle plastic og noget andet skrammel

3. Han gav tegn til Nina om at være stille og pegede hen mod deres mors værelse. De hørte skridt udenfor



Personlig mening.

jeg kunne godt lide bogen fordi den var uhyggelig
jeg kunne ikke lide Nina fordi at hun har højdeskræk
jeg blev overrasket over den var så uhyggelig
Teksten minder mig om en bog fordig det er en bog
jeg ville ønske at den var lidt bedre fordig alt kan blive bedrer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar