tirsdag den 30. september 2014

Pym

Hilde hed pyms lære, men hilde havde en rigtigt god ide, det var og skrive en fantastisk historie om deres familie! Bagefter skulle de læse den op for deres klasse, men det gad pym ikke fordi at hun syntes at hendes familie var det værste! Hendes familie var mega mega pinlig, hendes lillebror kunne ikke sige hendes navn og det var rigtigt irriterende. Men så får pym en meget bedre ide de kan skrive om det er, siger pym men så siger hilde NEJ! Stop vi skriver om jeres familie 


Stjerner fra 1-6 stjerner der giver jeg 5 stjerner!

Jeg kunne godt lide bogen fordi at det er sådan noget der godt kan ske i virkeligheden! Og så fordi at det er noget med ægte mennesker ikke fantasi.
Der er ikke noget jeg ikke kunne lide ved den bog.
Jeg blev overrasket over at lillebroren ikke kunne sige pym! 
Teksten minder mig om ens eget liv!
Jeg ville ønske at den var længere fordi jeg elsker og læse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar