mandag den 30. september 2013

Tai

Jeg hedder Tai jeg er 11 år vi er 5 i vores familie min far hedder Tuan og min mor hedder Nhut
Og min lillesøster hedder Cindy og til sidst min lillebror Lucas

Min far arbejder på en marmeladefabrik han har arbejdet der i 2 år
Og min lillesøster går i børnehave hun har også 2 kusiner der går på børnehaven
Min mor vil gerne træne at køre hun går til det om mandag og onsdag jeg synes hun er god til det
Jeg hjælper min mor med at passe på min lillebror

Jeg går til fodbold hver mandag og onsdag, jeg spiller på anden holdet.
Jeg har gået til det i cirka 1 år.

Min ynglingst dyr er en hund og jeg kan godt lige at spille fodbold sammen
Med mine venner

Når jeg kommer hjem fra skole leger jeg med min lillebror
Og hopper trampolin.

Min livret er lassagne og pizza jeg kan godt lige at cykle i skole
Men når det er vinter køre min far mig

Så fik i vide noget om mig og min familie farvel.

3 kommentarer:

  1. Hej Tai jeg har en ven der hedder Lucas jeg skyper meget med ham :) Det er godt du hjælper din mor og passer din lillebror og jeg kan også lide at cykle i skole.

    SvarSlet
  2. Hej Tai. Fedt at din far arbejder på en marmeladefabrik.
    Rigtig godt indlæg.
    Hilsen Signe.

    SvarSlet
  3. Hej Tai, jeg synes at du har lavet et godt indlæg. Jeg synes også det er sejt at du går til fodbold.
    Hilsen Samir.

    SvarSlet