onsdag den 25. september 2013

Melisa

Hej jeg hedder Melisa og jeg er 11 år. Jeg bor i et grådt hus næsten i midten af Hjørring. Jeg bor med min far på 38 og min mor på 33 og min lillebror (Kenan) på 6 år og min lillesøster (Samra) på 3 år. Vores familie kommer fra et land der hedder Bosnien Hercegovina.
Jeg går til skolesport eller nogen kalder det frivellig idræt og ellers går jeg ikke til noget men jeg tænker at begynde til ridening.
Når jeg er derhjemme hopper jeg tit på trampolin og hvis det regner er jeg indenfor og laver noget.
Jeg kan også lide at gå turer eller køre på løbehjul, cykel og rulleskøjter.
Næsten hver fredag elsker vores familie at se action film.
Jeg elsker også at læse, tegne, spille brætspil og at lave kreativ ting, jeg kan også godt lide at lave mad, ligesom i hjemkunstskab. Jeg elsker at være i Bosnien, fordi der er dejligt derovre.
Der kommer også til at ske noget spændene, fordi jeg skal snart til et brullyp.

4 kommentarer:

  1. Hej Melisa hvor meget familie har du i Bosnien

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anton. Jeg ved det ikke helt, men jeg tror at det er ca. 5 familie medlemmer.
      Hilsen Melisa.

      Slet
  2. Hej Melisa. Det er et godt indlæg. Hvad er det for noget valgfag du har?
    Hilsen Mikkel

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mikkel. Det er noget hvor vi er aktive ligesom idræt.
      Hilsen Melisa.

      Slet