søndag den 29. september 2013

Emilie

Hej jeg hedder Emilie og jeg er 10-år og fylder 11 til november.
Jeg bor i et stort hus i Hjørring sammen med min mor min far og min lillebror.
Jeg er meget kreativ og alt hvad jeg laver, laver jeg i juniorklubben, der får jeg meget tid til at gå, når jeg ikke er til fodbold, gymnastik, kor og drama.

Jeg er også en rigtig læsehest, jeg elsker at læse. jeg læser mest serier, og når en serie er slut, så bliver jeg  tit lidt skuffet fordi jeg ville ønske der var mere at læse.
Lige nu er jeg ved at læse en serie der hedder "min søster vampyren" den er rigtig god og anbefales stærkt hvis man er glad for vilde bedrifter og grinagtige øjeblikke.

Jeg elsker gymnastik og fodbold fordi at man får rørt sig på en sjov måde, og man er sammen med sine venner imens.

Jeg er også rigtig glad for kor, fordi at vi har det sjovt og jeg elsker at synge.

Jeg kan også godt lide drama fordi vi har det sjovt og alle er lige gode til deres rolle.







 

3 kommentarer:

  1. Hej Emilie.
    Det er et godt indlæg du har skrevet.
    Jeg synes det lyder som en spændende serie.

    Hilsen Kristian

    SvarSlet
  2. Hej Emilie
    jeg er godt nok ikke så glad for at læse som jeg kan se du er. Men jeg kan stadig godt lide at læse nogen gange. Det kommer helt klart an på hvor god bogen er.
    Hilsen malene

    SvarSlet
  3. Hej Emilie. Jeg har også et stort hus, og kan godt lide at læse. Mvh Patrick

    SvarSlet