mandag den 30. september 2013

Juliane

Hej jeg hedder Juliane.

Jeg er 11 år og jeg er lige flyttet til Hjørring med min mor, 3 kanariefugle, dværghamster og kattekilling. Jeg er lige startet i en ny klasse på Bagterpskolen. 
Pigerne og drengene i klassen er rigtig søde. Jeg tror, at jeg vil falde godt til her. Jeg kan godt lide at være sammen med vennerne. Og jeg elsker  bare at være ude i det fri, hvor jeg kan gøre hvad der passer mig og at være sammen med min familie. De betyder rigtigt meget for mig. Jeg skal til at gå til spring og kor. Jeg kan nemlig rigtig godt lide at springe og synge. 
Mine yndlinsdyr er hund, kat, hamster og fugle. Min livret er tapas og feta/spinat tærte. Min mor hedder Karen og min far hedder Torben min bonus mor hedder lisbeth og min halvsøster hedder Line, hun går meget op i ridning, hun er mega god til det, hun har vundet en pokal og mega mange rosetter. Mine ynglingsfag er hjemkunskab, håndarbejde, billedkunst, idræt og sløjd. Jeg elsker at spille høvdingebold og rundbold. Jeg kan rigtig godt lide dyr, jeg syntes at de er søde og de er sjove at lege med.

Jeg er flyttet på samme vej som min bedstemor og morfar. De har en mega fed svømmingpool og så har de også høns. Jeg glæder mig altid til at komme på ferie hos dem. Det er altid så hyggeligt at være sammen med dem. Jeg er hos min far hver anden weekend, der får jeg også tid til at besøge mine venner i Kolding. Der er det dejligt at have Skype, så kan man lige sige hej til sine venner hist og pist. Nynne, som er min nye kattekilling og er en blaning af en norsk skovkat, er kun 12 uger gammel og hun er meget legesyg. Mit yndlings band er One Direction, jeg syntes de lyder rigtig godt. 

Venlig Hilsen Juliane.

3 kommentarer:

  1. Hej Juliane.
    Jeg har også selv mange dyr som jeg er rigtig glade for. Min mor og far er skilt ligesom dine så jeg siger lige først de dyr over ved min mor og bagefter dem over ved min far. Over ved min mor har vi to hamstere, en hund, en kat, en chinchilla og 6 kaniner, så vi har næsten en hel båndegård over hos min mor, men vi bor bare i et normalt hus. Over ved min far har vi bare en kat og en hund.
    Venlig hilsen Malene.

    SvarSlet
  2. Hej Juliane.
    Jeg kan også godt lide dyr. Specielt katte. jeg har en kat der hedder Filuka.
    Hun er legesyg - det gør faktisk lidt ondt at lege med hende. :D

    Det er et godt indlæg du har skrevet.

    Hilsen Kristian.

    Ps. Når jeg er ude og lege, så angriber Filuka mig. Hun kommer løbende og prøver at vælte mig! :D

    SvarSlet
  3. Hej Julianne. jeg har også dyr, to hunde. Det lyder også godt at du kan lide din nye klasse. Det er fedt at vi er Blog-Makre.

    SvarSlet