mandag den 7. oktober 2013

Christoffer

 

Christoffer

Jeg hedder Christoffer jeg er 11 år og har fødselsdag den 17 september. Jeg bor hos min mor, sammen med min storebror Sebastian og min storesøster Emilie. Jeg går til hånbold og fodbold så spiller Jeg også guitar. Når jeg er hos min far og pap-mor har min pap-søster og jeg to hunde vi kan lege med. Vi har også to kaniner der hedder Ninka og Tinka. Jeg kan godt lide at stå på Waeve-board  og løbehjul. Og jeg kan også lide at ps3 eller computer. Næsten hver sommer holder jeg ferie på samsø sammen med min mor og mine søskende. jeg kan godt lide at gå i skole og vil gerne bruge tid sammen med mine klassekammerater. Jeg er glad for mit liv.

2 kommentarer:

  1. Hej Christoffer :-D Jeg spiller også fodbold. Godt indlæg :-)

    SvarSlet
  2. Jaaaa du lyder ihvertifald ikke som et hængehoved.

    SvarSlet