tirsdag den 23. september 2014

Salamander mysteriet

Jeg synes at bogen er, en rigtig god, krimi bog.
Hovedpersonen hedder Cecilie Gaathe.  Hun bor på et pensionat "Perlen". Hun havde aldrig set et dødt menneske, hun så ikke engang sin mor da hun døde. Hun møder Leo og Une. Cecilie opdager mystisk folk ved pensionatet. Hun tror at de, måske ved noget om mordet.

Sprog :

1. Cecilie Gaathe havde aldrig set et dødt menneske, ikke får nu.

2. Havoverfladen skinnede som glas i solen, så skarpt, at det næsten gjorde ondt i øjnene.

3. Solen stod højt på himlen, og landskabet nærmest vibrerede i varmebølgerne,  der flimrede over bakken.

Personlig mening :

Jeg kunne godt, at de interviewede mange om mordet, fordi så tænker man om, at de lyver eller ej.
Jeg kunne ikke lide at læse, om den døde mand på stranden,  fordi jeg synes at det er synd.
Jeg ville ønske at, der var helst mere end 1 myrdet person, fordi det ville være mere spændende. 

Det var min anmeldelse af Salamander Mysteriet
Lavet af Melisa.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar