søndag den 27. oktober 2013

Fodbold

Hej jeg hedder Tai og jeg vil fortælle hvad har interesse for. Jeg kan godt lige fodbold jeg har gået til det
i et 1 år, engang scorede jeg 3 mål det var bedste der skete for mig. Jeg spiller for Bagterp IF 
jeg syntes det er et godt hold.

Fodbold er et spil hvor der er 2 hold der kæmper mod hinanden. Der er nogen regler for fodbold
Feks: man må ikke tag med hænder med mindre man er målmand og når man takler for man en gult
eller rødt kort. Når det er rødt skal man ud af banen og når det er gult får man bare en advarsel osv.

Jeg kan godt lide Real madrid og Cristiano ronaldo er min farorite spiller. Jeg går til træning om mandag og onsdag men når det er vinter træner vi på lørdag vi spiller i hallen. Når jeg spiller kamp plejer jeg altid at være angriber eller midtbane. Jeg synes at vores forsvare er rigtige gode.

En dag fik jeg et seddel hvor vi ku rejse til barcalona det kostet 3200 jeg synes det er rigtigt meget. Måske skal mine forældre og mine søskende med og det glæder jeg mig rigtigt meget til.

Det var det jeg håber i nyd denne opslag. Hilsen Tai

Ingen kommentarer:

Send en kommentar