onsdag den 13. august 2014

Min sommerferie

Jeg har været på Fyn.

Den første gang var med min mor. Vi skulle på camping i Lundeborg. Det lå ned til en strand. Mig og min storesøster fik fire venner. De hed Caroline, Louis, Oskar og Jonas. Vi var sammen næsten hver dag fra om morgenen til kl. halv elleve om aftenen. Caroline var der ikke hver dag. En dag tog vi til Svendborg hvor vi shoppede og fik is. Vi tog også til Tåsinge og så Valdemar slot.

Da vi ikke skulle bo på campingpladsen mere tog vi ud til min mors veninde Lisa i hendes sommerhus. Lisa har to mindre drenge som hedder Hjalmar og Lauge.  ligger i Faaborg. Der var ikke så godt vejr mens vi var der men vandet på deres private strand var meget varmt. Vi gik over til en havn hvor man kunne få meget gode is. Vi sov der to gange.

6 kommentarer: